MADRID

2010-07-02 @ 13:05:11
Resan gick bra och snabbt (förutom ett lufthål som gjorde att jag vaknade av en läskig frittfalls känsla i magen). Farbror hämtade oss och de va äckligt varmt i i luften. Vi skulle ha hunnit till slänga oss i poolen om de inte vore för att vi också skulle hämta Toni som åkte med ett alldeles för försenat plan, så istället fick vi sitta och vänta i en kokhet bil. Skönt.
Kom fram för att se hur poolen stängdes framför näsan på mig.

Resten av kvällen spenderades med massa släktingar på terrassen. Åt hamburgare och låg och läste..länge. Kommit till sidan 217 så det har varit ett bra tidsfördriv. Tack!
Vaknade med planer om att sola, bada och läsa. Dom sprack så fort jag tittade ut genom fönstret.
Det regnar.
Ps. Jag vill gärna veta vad som va det oväntade du stötte på?

Kommentarer
Postat av: Clara

Segt med regnet! Men annars låter det ju mysigt :) Haha, boken går ganska snabbt ja! Kommer att komma ut två delar till, bra det.

Angående det oväntade höll jag på att cykla på min barndomskärlek Oskar :P Jätte gullig när jag var 12 och han 14 men utseendet har inte förbättrats tråkigt nog! Dock lika charmig som då, men har blivit vääääääääääääldigt estet nu!

Måste dra ut i solen nu med minkus. Pusssss

2010-07-02 @ 13:19:06
URL: http://germaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0