MaraVilla

2010-07-04 @ 12:54:18
Bilade från Madrid till Valencia igår. Vi stannade på vägen, åt och kollade på fotboll: Tyskland-Argentina. 4-0. Pinsamt.
När jag kom fram satt jag och pratade med Barbara och träffa bror-i-magen för första gången. Känns konstigt att det är min bror som ligger i hennes mage..
Sen började fotboll igen, den här gången en match jag såg fram emot. Spanien-Paraguay och aj vad jag var nervös. Vilken match. Första halvlek skedde inte mycket, Paraguay(!) fick ett mål avblåst för offside..som kunde varit giltigt.
I andra halvlek fick Paraguay en STRAFF....och.....CASILLAS RÄDDADE! Minuten efter fick Spanien en straff. Alonso satte den men var tvungen att skjuta om för att folk hade sprungit in (en halv meter..) i straffområdet. Målvakt tog den men lämnade retur. Fabregas skulle skjuta och målvakten gick in fel och det va en solklar straff som domaren inte såg..eller?
Tillslut med mindre en tio minuter kvar av ordinarie tiden sköt Pedro i stolpen, returen kom till Villa som sköt..stolpe....stolpe...och...IN!!!!!! På onsdag möter dom Tyskland!
Okej nu vet jag att det här inte är jätte intressant för er MEN föreställ er hur jag kände.
IDAG: regnar?! Det ska det inte. Men det gör det så..funderar på att dra ner till gymmet och träna och sen slänga mig i poolen, för varmt är det!..även på natten vilket försvårar min skönhetssömn..suck! Har nu alla How I Met Your Mother avsnitt och Wii med Mario spel så något för jag väll hitta på..eller nu när jag tänker efter så ska jag be pappa skjutsa mig till gallerian. Rean satte igång för någon dag sen.
Orkar inte läsa igenom vad jag skrivit men hoppas det räcker för idag!

Kommentarer
Postat av: Clara

Haha, fotboll fotbol... Men det är fett bra, jag missade Spainen matchen! Hörde om Paraguays mål dock... nervigt.

Men Tyskland fullkomligt körde över Argentina!

Gillar inte det laget men fan de var bra! Argentina hade ju inte en chans.



Här är det så varmt så regn låter faktiskt ganska frestande just nu. Ligger i solen på balkongen och pluggar inför InsAss.... Är så jäkla nervös, du fattar inte!!! ungefär som du innan spanien-matchen.

Aja, imorgon så sticker jag men fortsätt skriv lite då och då så har jag nåt att se fram emot när jag kommer hem :) (Visserligen blir det nog inte tomt här på bloggen bara för att jag drar, antar att det är lite fler än två besökare nu?)



Pussss<3

2010-07-04 @ 16:28:14
URL: http://germaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0