RUBRIK

2010-07-25 @ 01:20:54
Är i Valencia nu så jag passar på att blogga lite. Har sett tredje säsongen av SATC och jag vill ha en egen lägenhet nu nu NU! Imorgon ska jag försöka ta igen några soltimmar och senare i veckan blir det Entrepinos, där vi har landställe. Töntig som jag är så kommer jag tycka det är pinsamt dom första dagarna för det var ett tag sen jag såg alla, men hoppas det går över snabbt.
Sista utgången i Marbella var lustig. Va en hel del med Bianca som blev kär i svenskarna. Vi tog en massa ballonger som dom egentligen sålde fyllda med "laughing gas" för 5 euro... Vi tog egna med koldioxid i fina färger och gick och dansa. Silvia va med pojkvän..
Kvällen slutade med varsin kyckling kebab (min favorit).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0